Bakalland

Oferty pracy

BRAK AKTUALNYCH OGŁOSZEŃ


Wszystkie osoby, które chciałaby złożyć swoją aplikację na stanowiska, na które w chwili obecnej nie prowadzimy projektów rekrutacyjnych, prosimy o wysłanie swojego CV wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na adres:

kariera@bakalland.pl

23-07-2014

Asystentka Działu Kadr i Płac

Rozwiń

Miejsce pracy : Marki

Opis stanowiska:

·         Prowadzenie akt osobowych pracowników

·         Wprowadzanie danych pracowników do systemu kadrowo-płacowego (dane osobowe, umowy, zmiany umów, ewidencja nieobecności)

·         Pomoc przy tworzeniu list płac w systemie

·         Wprowadzanie poszczególnych składników wynagrodzeń do list płac

·         Korespondencja z Urzędami Skarbowymi, Urzędami Gminy – odpowiedź na zajęcia wynagrodzenia pracowników

·         Korespondencja z pracownikami (m.in. zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, zaświadczenia do ZUS, KRUS i Urzędów Pracy)

 

Wymagania:

·         Wykształcenie min. średnie

·         Komunikatywność

·         Odpowiedzialne i rzetelne podchodzenie do wykonywanych obowiązków

·         Znajomość pakietu MS-Office

 

Oferujemy:

·         Samodzielne stanowisko i pracę w pełnym wymiarze godzin

·         Możliwość  podnoszenia swoich kompetencji zawodowych

 

Prosimy wysyłać CV na adres  rekrutacja@bakalland.pl

16-07-2014

Kierownik ds. Sprzedaży B2B i Handlu Hurtowego

Rozwiń

Setki tysięcy zadowolonych Klientów, miliony sprzedanych produktów, najwyższej jakości rozwiązania wdrażane przez firmę każdego roku, najlepsi eksperci i wyspecjalizowani pracownicy – to właśnie  Bakalland S.A.!

Jesteśmy zdecydowanym liderem na rynku bakalii w Polsce. Od ponad 20 lat specjalizujemy w kategorii bakalii. Swoje doświadczenie i eksperckość przekładamy również na nowe segmenty – produkty śniadaniowe i batony musli.

Nasze produkty tworzymy z wielką pasją, opracowując przy tym unikalne receptury i innowacyjne rozwiązania. Wszystkie decyzje podejmujemy w trosce o naszych konsumentów.  Jesteśmy wyczuleni na ich potrzeby, śledzimy panujące na rynku trendy i oferujemy im wyszukaną przyjemność z jedzenia, a także inspiracje do zdrowego i pełnego pasji życia. 

Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownik ds. Sprzedaży B2B i Handlu Hurtowego będzie odpowiedzialna za Sprzedaż produktów luzem oraz paczkowanych dla klientów sektora B2B oraz Out of Home.

Zakres obowiązków:

  • Buduje strategię rozwoju sprzedaży w podległych kanałach dystrybucji oraz odpowiada za jej realizację
  • Na podstawie zebranych informacji oraz własnego doświadczenia (znajomość rynku) zapewnia oszacowanie wolumenu sprzedaży w danym miesiącu.
  • Tworzy i aktualizuje oferty cenowe w celu zapewnienia konkurencyjności na rynku oraz realizacji celów marżowych i sprzedażowych
  • Negocjuje kontrakty z klientami.
  • Odpowiada za zamówienia w kat. LUZ oraz ich rozliczenia.
  • Odpowiada za wyprzedaż nadwyżek surowcowych (tzw. nadstany)
  • Gwarantuje profesjonalną obsługę klienta.
  • Odpowiada za kontrolę terminów dostaw do klientów.
  • Gwarantuje bieżące badanie i monitorowanie rynku surowców, za które jest odpowiedzialny pod kątem przewidywania zachowań rynku na pojedyncze bodźce oraz na przypadki siły wyższej.
  • Kontroluje terminowy spływ należności od odbiorców.
  • Odpowiada za rozliczenie zakupów w systemie komputerowym poprzez terminowe i poprawne wprowadzenie do systemu odpowiednich danych.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub handlowe
  • Min. 3-4 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B oraz kanałach sprzedaży alternatywnej
  • Bardzo dobra znajomość różnych kanałów sprzedaży
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie
  • Znajomość pakietu MS Office, znajomość Softlab’a mile widziana
  • Prawo jazdy kat. B
  • Odporność na stres, odpowiedzialność, umiejętność planowania na podstawie analizy danych
  • Odbyte szkolenie dotyczące, negocjacji oraz technik sprzedaży

Oferujemy

  • Stabilne i satysfakcjonujące warunki pracy
  • Praca w prestiżowej, rozwijającej się polskiej organizacji
  • Praca z wymagającym produktem o najwyższych standardach jakościowych 

Prosimy wysyłać CV na adres  rekrutacja@bakalland.pl

16-07-2014

Export Menadżer

Rozwiń

woj. mazowieckie, Warszawa

Setki tysięcy zadowolonych Klientów, miliony sprzedanych produktów, najwyższej jakości rozwiązania wdrażane przez firmę każdego roku, najlepsi eksperci i wyspecjalizowani pracownicy – to właśnie  Bakalland S.A.!

Jesteśmy zdecydowanym liderem na rynku bakalii w Polsce. Od ponad 20 lat specjalizujemy w kategorii bakalii. Swoje doświadczenie i eksperckość przekładamy również na nowe segmenty – produkty śniadaniowe i batony musli.

Nasze produkty tworzymy z wielką pasją, opracowując przy tym unikalne receptury i innowacyjne rozwiązania. Wszystkie decyzje podejmujemy w trosce o naszych konsumentów.  Jesteśmy wyczuleni na ich potrzeby, śledzimy panujące na rynku trendy i oferujemy im wyszukaną przyjemność z jedzenia, a także inspiracje do zdrowego i pełnego pasji życia. 

Osoba zatrudniona na stanowisku Menedżera ds. Eksportu będzie odpowiedzialna za Tworzenie, wdrożenie oraz realizacja strategii exportowej grupy Bakalland zgodnie z polityką firmy 

Zakres obowiązków:

  • Gwarantuje przedstawienie Strategii Rozwoju Sprzedaży Eksportowej Grupy Bakalland wraz z budżetami oraz niezbędnymi akceptacjami
  • Odpowiada za pozyskanie oraz analizę danych dotyczących konkretnych rynków docelowych i klientów w tym potencjalnych dystrybutorów/agentów
  • Zapewnia wytypowanie asortymentów – we współpracy z Działem Marketingu – na poszczególne rynki z wstępnym określaniem warunków współpracy
  • Odpowiada za nawiązanie kontaktów z potencjalnymi klientami
  • Odpowiada za prowadzenie negocjacji w zakresie współpracy – określenie planu wejścia, określenie warunków współpracy handlowej (asortyment, ceny, terminy, warunków współpracy etc.)
  • We współpracy z Działem Prawnym zapewnia przygotowanie wszelkich niezbędnych umów dotyczących współpracy
  • Gwarantuje uzyskanie niezbędnych akceptacji do umów handlowych i zebranie niezbędnych podpisów
  • Odpowiada za współpracę z Działami Zakupów, Marketingu oraz Jakości w zakresie prawidłowej realizacji planu sprzedaży
  • Odpowiada za zbieranie danych dotyczących aktualnych targów branżowych (Izby Gospodarcze, Internet)
  • Uczestniczy i reprezentuje spółkę w targach oraz misjach gospodarczych
  • Odpowiada za analizę tygodniowych raportów pracy agentów, reprezentantów handlowych oraz dystrybutorów
  • Zapewnia bieżący kontakt oraz kwartalne spotkania z agentami, reprezentantami handlowymi oraz dystrybutorami – rozwiązywanie bieżących problemów

Wymagania :

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub handlowe
  • Minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale handlowym (export) w firmie z sektora FMCG, preferowana produkcja spożywcza.
  • Bardzo dobra znajomość różnych kanałów sprzedaży
  • Znajomość języka angielskiego i rosyjskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie
  • Znajomość pakietu MS Office, znajomość Softlab’a mile widziana
  • Prawo jazdy kat. B
  • Odporność na stres, odpowiedzialność, umiejętność planowania na podstawie analizy danych
  • Odbyte szkolenie dotyczące, negocjacji oraz technik sprzedaży

Oferujemy

  • Stabilne i satysfakcjonujące warunki pracy
  • Praca w prestiżowej, rozwijającej się polskiej organizacji
  • Praca z wymagającym produktem o najwyższych standardach jakościowych 

Prosimy wysyłać CV na adres  rekrutacja@bakalland.pl

16-07-2014

Inżynier opakowań w Dziale R&D

Rozwiń

Miejsce pracy : Łódź

Setki tysięcy zadowolonych Klientów, miliony sprzedanych produktów, najwyższej jakości rozwiązania wdrażane przez firmę każdego roku, najlepsi eksperci i wyspecjalizowani pracownicy 
– to właśnie  Bakalland S.A.!

Jesteśmy zdecydowanym liderem na rynku bakalii w Polsce. Od ponad 20 lat specjalizujemy w kategorii bakalii. Swoje doświadczenie i eksperckość przekładamy również na nowe segmenty – produkty śniadaniowe
i batony musli.

Nasze produkty tworzymy z wielką pasją, opracowując przy tym unikalne receptury i innowacyjne rozwiązania. Wszystkie decyzje podejmujemy w trosce o naszych konsumentów.  Jesteśmy wyczuleni na ich potrzeby, śledzimy panujące na rynku trendy i oferujemy im wyszukaną przyjemność z jedzenia, a także inspiracje do zdrowego
i pełnego pasji życia. 

Opis stanowiska:

  • Uczestniczenie w projektach R&D
  • Udział we wdrażaniu nowych produktów
  • Wprowadzanie zmian konstrukcyjnych w maszynach technologicznych
  • Rozwiązywanie problemów konstrukcyjnych/jakościowych związanych z wdrożeniem wyrobu do produkcji
  • Współpraca z produkcją, zapewnienie wsparcia technicznego dla produkcji
  • Przeprowadzanie testów produktu 
  • Odpowiedzialność za terminowe wykonanie projektu 
  • Analizowanie usterek i błędów w czasie badań 
  • Prowadzenie projektu według wewnętrznych procesów i standardów konstrukcyjnych 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (mechanika, budowa maszyn, pokrewne) 
  • Doświadczenie w branży spożywczej o wysokich standardach pracy– warunek konieczny 
  • Doświadczenie na stanowisku Konstruktora Mechanika 
  • Doświadczenie z maszynami pakującymi
  • Znajomość programów CAD/CAM. 
  • Kreatywność w rozwiązywaniu problemów 
  • Inicjatywa oraz rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację

Oferujemy:

  • Stabilne i satysfakcjonujące warunki pracy
  • Praca w prestiżowej, rozwijającej się polskiej organizacji, 
  • Praca z wymagającym produktem o najwyższych standardach jakościowych
Aplikuj


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie