Bakalland

Oferty pracy

 

Wszystkie osoby, które chciałyby złożyć swoją aplikację na stanowiska, na które w chwili obecnej nie prowadzimy projektów rekrutacyjnych, prosimy o wysłanie swojego CV wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na adres:

maja.krywolewicz@bakalland.pl

iwona.ziolkowska@bakalland.pl

19-02-2015

Stażysta ds. Logistyki w Dziale Zakupów

Rozwiń

Zakres obowiązków:

  • Nadzór nad operacjami logistycznymi.
  • Organizacja transportów morskich i drogowych.
  • Prace administracyjne.
  • Rozliczanie dostaw.
  • Tworzenie zapytań handlowych.
  • Bieżąca pomoc w codziennej pracy.

Wymagania:

  • Student minimum 3 roku bądź absolwent studiów o preferowanych kierunkach: logistyka, ekonomia, zarządzanie.
  • Język angielski na poziomie B2.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i logicznego myślenia.

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w prestiżowej szybko rozwijającej się polskiej organizacji.
  • Wynagrodzenie za staż.
  • Pracę w sympatycznym zespole.
 
Aplikuj
19-02-2015

Główny Specjalista ds. Logistyki Zakupowej

Rozwiń

Jesteśmy zdecydowanym liderem na rynku bakalii w Polsce. Od ponad 20 lat specjalizujemy w kategorii bakalii. Swoje doświadczenie i profesjonalizm przekładamy również na nowe segmenty – produkty śniadaniowe i batony musli.

 

Główny Specjalista ds. Logistyki Zakupowej
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

Prowadzenie logistyki zakupowej w celu dotrzymania terminów kontraktowych. Nadzór nad dokumentacją celną oraz jakościową w celu sprawnej odprawy sprowadzanych surowców. Nadzór nad dokumentacją pozwalającą na bezproblemową współpracę z działem finansowym.

Zakres obowiązków:

  • Organizacja transportu morskiego oraz drogowego w celu realizacji kontraktowych terminów dostaw i załadunków.
  • Przygotowywanie zapytań handlowych.
  • Negocjowanie stawek z przewoźnikami.
  • Koordynacja realizacji zamówień i dostaw.
  • Organizacja dokumentacji celnej i jakościowej w celu realizacji kontraktowych terminów dostaw i załadunków. W szczególności współpraca z agencjami celnymi.
  • Współpraca z działem finansowym w zakresie dostarczania informacji o planowanych przepływach finansowych związanych z zakupami.
  • Terminowe rozliczanie dostaw.
  • Koordynacja obiegu dokumentów.
  • Współpraca z bankiem w sprawach obsługi transakcji handlowych.
  • Sporządzanie raportów z zakresu zagadnień logistycznych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum 2-3 lata pracy na podobnym stanowisku.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Doświadczenie w pracy w systemie SAP.
  • Znajomość MS Office.
  • Znajomość dokumentów bankowych.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów.

Oferujemy:

  • Stabilne i satysfakcjonujące warunki pracy.
  • Pracę w prestiżowej, rozwijającej się polskiej organizacji.
  • Pracę w sympatycznym zespole.

 

Aplikuj


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie